søndag 5. oktober 2008

Endelig er vi i gang!

Beklager at dette innlegget kommer ut en stund etter at det egentlig var skrevet..

1.Oktober

Etter noen få timer lett søvn våknet jeg i dag morges klokka 03.35, frokosten ble fortært i bilen, på vei til Kjevik, og litt over sju forlot jeg Norge. Timene i Amsterdam gikk kjapt, og flyturen til Entebbe Airport i Uganda har også gått kjapt ved hjelp av diverse filmer og tv-serier, og litt innhenting på søvnfronten.

I skrivende stund befinner vi oss ca 12.000 meter over det sydlige Sudan og med en fart på 800-900 km/t vil det ta oss en drøy time til før vi er framme i Uganda.

Nå må jeg ofre videre blogging for å få i meg litt mat! Gleder meg masse til å komme fram, og til å komme i gang med Chrisc-arbeidet!
Meg og Anders paa veien ned

Ingen kommentarer: